دانلود بازی Resident Evil 5

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

آخرین نطرات کاربران

amir - لطفا رمز بازي را براي پلي استيشن هم بزاريد - 1395/10/25
Fgdgd - سلام من چطوری باید ترکیبشون کنم - 1395/2/28/gamenetkakt
اقا اسی!!! - سلام.مرسی از سایتتون.میشه بگید اینو چطوری باید ریخت؟ - 1394/5/11/gamenetkakt
کامران - سلام ببخشید من بازی gta vرو که 9دی وی دی هست واز شرکت شما هم هست از شهرمون خریدم اما این بازی تو دی وی دی 9 مشکل داره وبعضی از فایل هاش کی نمیشن وبازی نصب نمیشه و نوار بازیم کاملا سالمه لطفا اگر زحمتی نیست پارت های دی وی دی 9 رو برای دانلود قرار بدید نسخه ی 9 دی وی دی - 1394/4/19/gamenetkakt
محمد - سلام؛، لطفا کمکم کنید !!!!!آقا ما با دوستامون میخواهیم تحت شبکه این بازی را انجام بدیم .
میشه بهمون بگید که چجوری میتونیم بت اضافه کنیم ؛ منظورم یار کامپیوتریه ....
مرسی آقا
لطفا جوابش را برام ایمیل میکنید .
مرسی - 1392/1/14
mahzeyar - عالی بودخیلی خوبه - 1391/11/13
vahid - سلام دوست بازی های خوبی داری ها من دارم یکیش. دانلودمیکنم
خوشحالمیشم به من هم سر بزنی و در سایت کسب درآمدی که در پست اول وبلاگ هست ثبت نام کنی و از اینترنت درآمد داشته باشی . منتظرت هستم بای - 1391/10/12
mamadasgari - عالیه ولی نمیدونم چه جوری خرید کنم - 1391/10/5
dovah - Good job mate !
It was a Very nice work - 1391/9/23
lpln - http://gamenetkaktus.loxblog.com/commenting/avatars/avatar07 .jpg - 1391/9/22

امکانات جانبی

دانلود بازی Resident Evil 5

بازدید: 3538

 دشمن شرور Resident Evil 5  سرانجام برای کامپیوتر

بدون شک شرکت کپکام را به خاطر داشتن بازی های جذاب و پر از نوآوری همچون سری Devil May Cry و Resident Evil میشناسید . این شرکت پس از انتشار Devil May Cry 4 و موفقیت آمیز بودن آن حال نسخه ی پنجم یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین بازی های دنیا را عرضه کرده است . بله , Resident Evil 5 منتشر شد و همگان را با ویژگی های فوق العاده ای که دارد بهت زده و حیران کرد .
داستان بازی بیشتر برای افرادی قابل فهم تر است که سری های قبلی بازی را انجام داده اند و از داستان کلی سری RE مطلع اند . البته این داستان برای تازه واردها هم گیرایی خوبی دارد ولی به دلیل برخی نکاتی که در داستان اشاره به اتفاقات قبلی می کند برای تازه واردها گنگ و گیج کننده خواهد بود . البته این رو بگم که داستان بازی مثل داستان سری های قبل هست و کمی بهتر شده است .

داستان بازی به این صورت است که ویروسی عجیب و خطرناک با نام Las Plagas در روستایی به نام Kijuju که در کشور نیجریه قرار دارد شیوع میکند و مردم روستا را متحول می کند و آنها را به موجوداتی مثل زامبی ها تغییر می دهد . البته در بازی از این موجودات با نام زامبی ها یاد نشده است و نام دیگری را برای آنها برگزیده اند . پس از شیوع این ویروس گروهی با نام BSAA تصمیم میگیرند تا علت این کار را دریابند و یکی از افراد ماهر خود به نام کریس ردفیلد را به همراه همکار تازه واردش شیوا آلمور به این منطقه میفرستند . ماموریت این دو تن فهمیدن علت شیوع و قضایای پشت صحنه ی مربوط به این کار هست که در این بین با کسانیکه در نسخه های قبلی هم حضور داشته اند برخورد می کنند و همین جاست که می بینید بهتر است کسی که این بازی را برای خود انتخاب می کند نسخه های قبلی را هم بازی کرده باشد !

یم پلی بازی همانند گیم پلی عالی و فوق العاده ی Resident Evil 4 است و با انجام تغییرات بسیار مفید در آن این گیم پلی را بسیار روان و سریع و کارآمدتر کرده اند . دوربین بازی بر روی دوش کریس قرار دارد و برای نشانه گیری در تیراندازی می توانید از لیزری که بر روی تفنگ شما تعبیه شده است استفاده کنید . همین طور مانند نسخه ی قبل برای ضربه زدن با چاقو به دشمن حتما باید در جای خود ایستاده باشید و در هنگام حرکت این عمل امکان پذیر نخواهد بود . البته بهتر بود این قسمت را تغییر می دادند تا بازی بیشتر به واقعیت نزدیک شود . همین طور برای تیراندازی دقیقتر نیز باید در جای خود بایستید و تیراندازی کنید . سیستم پناهگیری بازی هم مثل نسخه ی قبل بسیار خوب و عالی است و نیازی هم به توضیح ندارد

 دشمن شرور Resident Evil 5  سرانجام برای کامپیوتر

همانطور که در بالا هم گفته شد در بازی شما همکاری زن به نام شیوا دارید و این همکار در تمام مراحل و همیشه با شما خواهد بود . هوش مصنوعی شیوا بسیار بالاست و در بسیاری از مکانها به شما کمک می کند . به نظر من همتای شیوا را می توان الیکا در بازی Prince Of Persia 2008 دانست . شیوا مانند الیکا بسیار کارآمد و باهوش و به درد بخور هست . و البته به هیچ وجه جلوی کارهای شما را نمی گیرد .
در بازی دشمنان بسیار مختلف و گوناگونی وجود دارند . این دشمنان از انسان های معمولی مبتلا شده به ویروس شروع می شوند و به عنکبوت های غول آسا و غول های بزرگ ختم می شوند . هر یک از این گونه از دشمنان خود شامل انواع مختلفی می شوند . مثلا برخی از دشمنان انسان نما سریع و برخی کند حرکت می کنند . هر یک از یک وسیله برای از بین بردن شما استفاده می کنند . یکی را اسلحه به دست خواهید دید و یکی را که تبر در دست دارد و به طور ناگهانی از پشت به شما حمله خواهد کرد . همچنین در پایان هر مرحله باید با یک غول مبارزه کنید که طبیعتا این غول از دشمنان معمولی به مراتب باهوش تر و مشکل تر خواهد بود . برای از بین بردن برخی از غول ها حتما باید از یک تفنگ مخصوص استفاده کنید وگرنه آرزوی کشتن آنها را باید به گور ببرید .

 دشمن شرور Resident Evil 5  سرانجام برای کامپیوتر

گرافیک بازی بسیار پیشرفت کرده و محیط و شخصیت های موجود با جزئیات فوق العاده بالایی درست شده اند تا جایی که می توان گرافیک میان پرده ها و بازی را با هم یکسان دید . البته گرافیک میان پرده ها با جزئیات بالاتر و شفاف تر هستند و به مراتب از گرافیک بازی بالاتر ! نورپردازی بازی هم خوب است و به شما حس گرمای موجود در آفریقا را القا می کند . نورپردازی در مناطق مختلف متفاوت است . مثلا در محیط روستا شاهد نور زیبای خورشید و حس گرما را خواهید دید و در محیطی مثل غار هیچ نوری به جر چراغ قوه ای که در دست شماست نخواهید دید . همچنین با دارا بودن نورپردازی خوب , سایه ها هم بسیار نرم و طبیعی درست شده اند .

 دشمن شرور Resident Evil 5  سرانجام برای کامپیوتر

فیزیک بازی هم عالی است و بر روی بدن دشمنان اثر گلوله ها باقی می ماند . همچنین تیرها بر روی اجسام و وسایل اطراف هم تاثیر می گذارد و باعث تخریب آن می شود . همچنین در هنگام راه رفتن شاهد بلند شدن گرد و خاک به هوا خواهید بود که واقعا زیباست . سیستم Multi Player بازی به صورت دو نفره و فوق العاده جذاب است . شما می توانید به همراه یکی دیگر از دوستانتان نقش کریس و شیوا را بر عهده بگیرید و بازی را انجام دهید و مانند سیستم هوشمندی که برای شیوا قرار داده شده است در هنگام بازی با پشتیبانی از همدیگر در مراحل بازی همدیگر را در به پایان رساندن مراحل یاری کنید .

صداگذاری بازی یکی از نکات قوت بازی است و قسمت زیادی از جذابیت بازی به دلیل همین صداگذاری خوب است . صدای هر شخصیت با شخصیت دیگر متفاوت است . صداهایی که در هر محیط می شنوید با هم فرق می کند . هر اسلحه دارای صدای مخصوص به خود است . همچنین آهنگ های موجود در بازی با کیفیت بالایی هستند و در مواقع مناسب به هریک از آنها , آهنگ متفاوتی را خواهید شنید .

حداقل سیستم مورد نیاز:
Windows XP
Intel Pentium D Processor / AMD Athlon64 X2
512 MB for Windows XP (1 GB for Windows Vista)
8.0 GB hard disk space
800 by 600 monitor
DVD-ROM drive
DirectX 9.0c Graphics Card (Shader 3.0) NVIDIA GeForce 6800 series / ATI Radeon HD 2400 Pro (256 MB VRAM)
DirectSound compatible Sound Card (DirectX9.0c or higher)
Mouse & Keyboard

سیستم پیشنهادی خود شرکت:
Windows Vista
Intel Core 2 Quad Processor / AMD Phenom X4
1 GB for Windows XP (2 GB for Windows Vista)
1280 by 720 monitor
NVIDIA GeForce 9800 series / ATI Radeon HD 4800 series (512 VRAM or more)
Xbox 360 Controller for Windows
Broadband Internet Connection

وضیحات: محتوای لینک فیلم در یک فایل zip می باشد بر روی قسمت دانلود کلیک کنید

addفرمت:zip
حجم:
۶,۵ GB
دانلود
lockرمز:فایل:
www.OnlyDownload.ir


goldengame4

می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: جمعه 5 اسفند 1390 ساعت: 23:19 منتشر شده است

برچسب ها : ,,,,,,,,,
نظرات()

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 355
کل نظرات کل نظرات : 39
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 654

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 82
بازدید دیروز بازدید دیروز : 38
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 8
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 4
آي پي امروز آي پي امروز : 27
آي پي ديروز آي پي ديروز : 13
بازدید هفته بازدید هفته : 82
بازدید ماه بازدید ماه : 1717
بازدید سال بازدید سال : 7571
بازدید کلی بازدید کلی : 136280

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 13.59.61.119
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

این سایت متعلق به گیم نت کاکتوس هستش و امیدوارم محتواش به درد همه عزیزانی که زحمت میکشن و از این سایت بازدید میکنن بخوره،لطفا ما رو از نظراتتون بهره مند کنید،با تشکر

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فروشگاه گیم پارس و آدرس goldengame.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود